לקוחות יקרים שימו לב – אנו עובדים לפי זמני המשחקים – בהזמנות מראש באתר בלבד – נשמח לארח אתכם  :)   

אוטומציות בחדרי בריחה

כולנו מכירים את התחושה שברגע שאנחנו נכנסים לחדר בריחה ומנסים לפתור את החידות והאתגרים שממתינים לנו, המפעיל צופה בנו במצלמות ועוקב אחר כל שאנחנו עושים על מנת להגיב בהתאם אם פתרנו נכון או עשינו דבר מה מיוחד במשחק, כמו כן, המפעיל ברוב חדרי הבריחה עד היום היה האדם שמתערב מבחוץ ומספק רמזים ברמקול או במכשיר קשר. 

תחום חדרי בריחה נכנס לארץ בשנת 2016. מאז ועד היום, הטכנולוגיה התפתחה מאוד – דבר אשר לא פסח גם על תחום חדרי הבריחה אליו נכנסו שיטות חדשות לבניית משחק או להפעלת משחק. בשנים האחרונות התחום השתנה והתקדם בהתאם לטכנולוגיה, והתפשטות האוטומציה גם הגיעה לעולם המשחקים בחדרי בריחה.

אוטומציה בחדרי בריחה – מה זה?

המונח "אוטומציה" מתייחס לשימור האנרגיה והזמן על ידי יצירת מנגנון (בין אם מכני או אלקטרוני) אשר מבצע סט של פעולות ללא התערבות אדם. בתחום של חדרי הבריחה, האוטומציה היא תהליך שבו הפעולות והאתגרים בחדר מתנהלים על ידי בקר כלשהו (יכול להיות מחשב עם תוכנה ייעודית או מיקרובקר עם תוכנה צרובה עליו) המחובר לאמצעי קלט (חיישנים כאלה ואחרים) ולאמצעי פלט (מנעולים אלקטרוניים, רמקולים, מנועים, משאבות וכו'), ולא על ידי מנחים אנושיים.

היתרונות של אוטומציה בחדרי בריחה:

1. אפשרות לשחק באופן רציף בתגובה מיידית של החדר לפעולות שהשחקן מבצע:

חדרי הבריחה המופעלים באופן אוטומטי מאפשרים לשחקנים להגיע ולשחק בצורה חלקה מבלי להיות תלויים בטעויות אנוש, חוסר סנכרון בהפעלת התגובה לפעולות שהשחקנים מבצעים או חוסר תשומת לב של המפעיל שעסוק בדברים נוספים במקביל.

2. חוויה מותאמת אישית:

מערכות האוטומציה בחדרי בריחה יכולות להתאים את רמת הקושי בהתאם להתקדמות והתנהלות קבוצת השחקנים. תכונה זו מאפשרת לכל אחד להנות מחוויה מותאמת אישית ומאתגרת לפי קצב המשחק והזמן.

3. אתגרים טכנולוגיים:

חדרי בריחה בשילוב טכנולוגיות מתקדמות יכולים להציע אתגרים טכנולוגיים חדשניים מקוריים שלא הופיעו עד היום באף חדר בריחה אחר.

4. הזדמנות לחקור יותר:

השילוב בין טכנולוגיה ואומנות בחדרי בריחה מאפשר לשחקנים לחקור ולהתנסות בדברים חדשים שאולי לא היו מתנסים בהם אחרת.

לסיכום

בחדרי הבריחה האוטומטיים, המשחק מבוסס על מערכת של אמצעי קלט, עיבוד ופלט אשר מגיבים לקבוצה בזמן אמת ללא תלות באדם חיצוני אשר צריך להגיב בהתאם לפעולות השחקנים.

בין היתרונות הגדולים של האוטומציות ניתן למנות את המגוון הרחב של הדברים החדשים שניתן ליישם, אפקטים מרהיבים, דיוק בזרימה המשחקית, מניעה של טעויות אנוש וחוסר תשומת לב וכמובן חסכון כלכלי לבעלי חדרי הבריחה שיכולים לבנות כך חדרים חכמים ולהוריד את התלות במפעיל.

מאמרים נוספים

he_ILעִבְרִית