לקוחות יקרים שימו לב – אנו עובדים לפי זמני המשחקים – בהזמנות מראש באתר בלבד – נשמח לארח אתכם  :)   

חדרי בריחה בדרום – אסקייפ רום – Escape Room

מחפשים חדר בריחה בדרום הארץ? חדרי בריחה בדרום שלא תרצו לוותר עליהם.

גם בפריפריה בדרום יש אטרקציות מושקעות ושוות!!! לא רק במרכז וצפון הארץ 🙂

הכירו את מסע בריחה, חדרי בריחה באשקלון – Escape Journey – חדרי בריחה לילדים, למבוגרים, למשפחות ולזוגות.

בעיר מלאת צבע וחיים, מרכזי קניות משגשגים, טיילת מהיפות בארץ, שפע של מסעדות ועסקים מכל טוב.
באחת הערים הגדולות בישראל יש גם חדרי בריחה ברמה הגבוהה ביותר, חדרי בריחה כיפים למתחילים ולמנוסים, יצירת מופת של עיצוב וטכנולוגיה משוכללת. אנחנו אוהבים את מה שאנחנו עושים ועובדים על חדרים חדשים באופן קבוע.
המקום המושלם לפתור חידות, לפצח אתגרים וליהנות מזמן איכות עם האנשים האהובים עליכם בחדרי בריחה טכנולוגיים, מאתגרים ומשעשעים. בין אם אתם מתחילים, מנוסים, קבוצה מעורבת של הורים וילדים או חברים שמגיעים לחופשה. בחדרים שלנו תוכלו להנות בכל הרכב לקבוצות גדולות או קטנות ובכל רמת קושי.
באתר שלנו תוכלו להזמין חדר בריחה כיפי בקלות ובמהירות ובחדרים שלנו תוכלו לשחק ללא התערבות מפעיל שיוציא אתכם מתוך האווירה ויפריע לכם בהרפתקה. במידה ותצטרכו רמז והכוונה, אצלנו באמצעות מכשיר מגניב וטכנולוגי המדמה דמות כחלק מהסיפור, תוכלו בעצמכם לבקש את הרמז ולהתקדם. המכשיר ידע מתי לתת לכם עוד קצת זמן לחשוב ולנסות כשאתם בקצב טוב ומתי כן לזרוק לכם רמז כשתבקשו. כך שאין אפשרות שתצאו מוקדם מדי מהמשחק או שלא תצליחו. בממוצע קבוצות מסיימות תוך 50 + דקות 🙂
חשוב לנו להעניק לכל לקוחותינו חוויה מהנה ברמה המקסימלית.
חדרי הבריחה שלנו מותאמים למגוון רחב של אוכלוסיות. אלפי לקוחות מרוצים בעזרת צוות מפעילים מיומן ומקצועי. חדרי בריחה לא מפחידים, ללא שחקן.
משחקי הבריחה שלנו מותאמים גם לתיירים ודוברי אנגלית או רוסית.
בנוסף ישנו חדר אירוח וניתן לחגוג בו כל אירוע, ימי גיבוש וימי הולדת. החדר אירוח מקושט וכל מה שנותר להביא הוא כיבוד, כמובן ניתן גם להחביא מתנה או ברכה בתוך המשחק עצמו בתיאום מראש. כמו כן ניתן לרכוש שובר מתנה – GIFT CARD מעוצב דיגיטלי כמתנה מושלמת לעובדים, למשפחה או חברים.

אז למה אתם מחכים? הקליקו כאן לפרטים נוספים 🙂
 

אטלנטיס

אנדרומדה

אמזונס

מאמרים נוספים

he_ILעִבְרִית