לקוחות יקרים שימו לב – אנו עובדים לפי זמני המשחקים – בהזמנות מראש באתר בלבד – נשמח לארח אתכם  :)   

יום בחיי מפעיל בחדר בריחה

הקסם שבעבודה בחדר בריחה

מה תפקידו של המפעיל במתחם חדרי בריחה?

חדרי בריחה הם עסקים אינטימיים ומשפחתיים במובן של הצוות המצומצם וגם בקבלת קהל. בכל חדר בריחה קבוצה יכולה לשחק בדרך כלל עד 10 משתתפים. כל משחק שמוזמן אורך כשעה. המפעיל הוא מי שצריך להיות במתחם על מנת לקבל קבוצות למשחקים וכמו כן הוא זה שאחראי על הכנת החדר בריחה למשחק ועל הפעלתו.

על המפעיל להיות מקצועי ומנוסה בתחום, כשחקן בעצמו בהבנה של חווית הלקוח מקרוב וגם בהכרה וניסיון הפעלה של כל חדר בריחה ספציפי במתחם. כל חדר בריחה הוא ייחודי ושונה בסיפור וההפעלה שלו.
כל פרט חשוב במשחק, הניקיון, החפצים ומיקומם, סגירה, נעילה או פתיחה של אלמנטים בחדר הבריחה בכל שלב ושלב, לוודא שהכל מוכן ותקין עבור השחקנים, התאורה, התפאורה, המוזיקה וכמובן החידות והרמזים.

כאשר קבוצה מזמינה משחק המפעיל אחראי להיות נוכח מספיק זמן מראש לפני הגעתם, לדאוג לסדר והניקיון, למזגן, להכין את המשחק ולקבל את הלקוחות באווירה כיפית. עבור הלקוחות מדובר בבילוי מיוחד שבו הם שמים את מיטב כספם, לעיתים גם מגיעים מכל רחבי הארץ ומשקיעים מאמץ וזמן עבור החוויה הייחודית שבה בחרו במיוחד עבורם. המפעיל הוא האדם הראשון שבו הם פוגשים במתחם והוא זה שילווה אותם לאורך כל הדרך, התדריך, התשלום וכמובן במשחק עצמו ולאחריו 🙂

על המפעיל להיות חד וקשוב שהכל תקין ובטיחותי, לצפות במצלמות ואף להאזין לקבוצה על מנת לדעת שהם מתקדמים בקצב הנכון, במידת הצורך בחדרים לא אוטומטים המפעיל הוא זה שיצטרך לתת את הרמזים כאשר יהיה צורך. לאחר המשחק בדרך כלל הקבוצה תשמח להצטלם לשמוע על מהלך המשחק שלהם ולהחליף כמה מילים על מה שהם חוו, אהבו או אולי גם לא הבינו.

להפעיל קבוצות שמשחקות יחד, מתגבשות ומשתפות פעולה ללא הסחת דעת של פלאפונים, מתפלאות מהחידות והתפאורה שוב ושוב, לקבל פירגונים ולראות אותם יוצאים בתחושת הצלחה והנאה זהו הקסם של תחום חדרי הבריחה בעולם. כאשר מעניקים את החוויה המלאה בצורה הטובה ביותר כך הלקוחות יוצאים בתחושה הטובה ביותר ומעוניינים להמשיך להנות במשחקי בריחה כיפים נוספים באותו מתחם וכמובן גם באחרים.

לכן תפקיד המפעיל או המפעילה חשובים מאוד ותחושת הסיפוק וההנאה מהתחום חשובה גם כן 🙂 הצלחת המפעילים היא גם הצלחת העסק והתחום כולו לשגשג עוד ועוד.

מאמרים נוספים

he_ILעִבְרִית