כשפוגשים את האתגרים של חדרי הבריחה במשחקי הווידאו
בעידן המודרני של הטכנולוגיה והתרבות הדיגיטלית, משחקי הווידאו הם עולם בפני עצמם. אך כיצד הייתה התפתחותם של משחקי הווידאו הפכו לחדרי הבריחה הפיזיים? נכון, מדובר על שני יצירות שונות לחלוטין, אבל שרשרת החזון, האתגר והמשחק המותאמים אינם זרים לחלוטין.
התפתחות חדרי הבריחה ומשחקי הווידאו
היסטוריה מרתקת יש לפיתוח משחקי הוידיאו, וכך גם של משחקי הווידאו בסגנון חדרי הבריחה. המפגש בין העולמות השונים באו לידי ביטוי במשחק "The Room" שפותח על ידי Fireproof Games. המשחק, שיצא לאור בשנת 2012 לסמארטפונים ומאוחר יותר הגיע גם למחשבים כשתי החלקים המצליחים "The Room Two" ו-"The Room Three", הצליח לייצר את התחושה המופלאה של אסקייפרום דיגיטלי, פאזל של חידות שלב אחר שלב.
משחקים אלו ייחודיים בעיצובם, בחידות המתוחכמות והאפקטים הוויזואליים המרהיבים. ההצלחה המדהימה שלהם הפכה אותם לייחודיים בכלל הזמנים והכינה את הדרך למשחקים דומים אחרים דיגיטלית וכמו כן גם פיזית. חדרי הבריחה הפיזיים החלו אי שם בשנת 2006 עוד קודם וכך תחום חדרי הבריחה ממשיך להתפתח, להתחדש ולפרוץ גבולות כל פעם מחדש, לכל תחום יש את היתרונות משלו, מה שניתן לעשות דיגיטלית לא תמיד ניתן לעשות במציאות ולהפך.
חדרי בריחה בדרום – חדרי בריחה באשקלון – Escape Journey